dimecres, de març 22, 2006

Web 2.0

Today I've done my presentation about Web 2.0!

Ja m'he tret la 1a assignatura de sobre, Recent Developments in the Internet and Web.

Aquesta assignatua consiteix en fer un treballet de 10 pagines i fer una presentació d'aquest davant la resta d'alumnes, un 20 o 30.

Doncs ve, avui a les 9.36 del matí he començat la meva exposició, i uns 30 minuts després l'he acabat després de 3o4 preguntes q m'han intentat fer.. jo els he respost, no se si he respost el q em preguntaven o no, però s'han donat per satisfets. Els primers 5 minuts han estat de força nervis, estava per parar i dir, "us ho mireu a casa..." jeje. Però després la cosa ja ha anat millor, i fins i tot crec q m'han entes..

Si voleu podeu veure el treball i l'exposició a:
http://www.eda3s.com/wiki/index.php/Web2.0

No hi ha fotos de l'event, em sap greu. :P

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Aleix!
M'he llegit per sobre els continguts de Web 2.0 i ho he trobat molt interessant! Quan tingui una estoneta m'ho llegiré amb més calma. De veritat que ho he trobat molt interessant.

Fins aviat!

Marc F.

10:44 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Aleix,
Molt bé per la presentació. Però saps una cosa, us trobo molt a faltar (més a l'alicia...) però en aquet cas tic contesta q estiguis lluny i saps pq? pq així no has pogut practicar amb nosaltres l'exposició, com amb el pfc...gggg...es broma cosinet!!!!
MOLTS PETONS!!!
I a veure quan em compreu uns billets d'avió pq us faci una visita.

8:46 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home